استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی

مدیرسایت
اخرین بروزرسانی 10 دی 1399
2 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

این دوره دانش آموزان را با تجزیه و تحلیل تجارب تجاری آشنا می کند و در عین حال نگاهی تیزبینانه به استفاده ماهرانه از اعدادی که در فضای دیجیتال یافت می شود ، دارد. ما مشتریان راضی را اندازه گیری و شناسایی می کنیم تا محصول یا خدمات را متناسب با آن تنظیم کنیم.

برای اندازه گیری رضایت مشتری ، انتظارات ، عملکرد و عدم تایید محصول یا خدمات ارائه شده را اندازه گیری خواهیم کرد.

اهداف یادگیری

بنیاد لازم برای استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها را برای چالش های دنیای واقعی که روزانه در زندگی حرفه ای خود با آن روبرو هستند ، دریافت کنید.
ابزار تحلیلی ایده آل را برای نیازهای خاص آنها شناسایی کنید
روش های معتبر و قابل اعتماد برای جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها را درک کنید
از داده ها در تصمیم گیری برای آژانس ها ، سازمان ها یا مشتریان خود استفاده کنید.

الزامات

  • دانش پایه بازاریابی

مخاطب هدف

  • مدیران ، رهبران تجارت
  • هر کسی در حال یافتن فرصتی برای دریافت ترفیع است

برنامه تحصیلی

8 ساعت 30 دقیقه

تجزیه و تحلیل بازاریابی

تجزیه و تحلیل پیش بینی

تأثیر کمپین بازاریابی

مدرسین شما

مدیرسایت

4.2/5
51 دوره
5 دیدگاه
30 دانشجو
آقای مستر بیش از 15 سال تجربه به عنوان مشاور مدیریت پروژه ، مربی ، مشاور فناوری ، صاحب مشاغل و نویسنده فنی دارد. وی به عنوان مدیر پروژه برای طیف وسیعی از مشاغل از جمله استارتاپ ها ، بیمارستان ها ، شرکت های معماری و تولیدکنندگان مشاوره کرده است. دونالد علاقه زیادی به کمک به دانش آموزان در قبولی در آزمون گواهینامه PMP دارد.
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

رایگان
سطح
متوسط
مدت زمان 8.5 ساعت
زبان
روسی

محتوای این دوره

  • فیلم
  • جزوات
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • Custom attributes
  • زمینه های دلخواه
Click outside to hide the compare bar
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0